Yüzüklerdeki Sanat

Bugün takılardan girdik öyle devam edelim ikinci yazı gelsiin mii :)

İşte benim internetten beğendiğim yüzük tasarımları, yaz geliyor takılar tokalar ortaya çıksıın :) 
Yüzüklerle pek aram yok demiştim ama bazen takasım geliyor aranıyorum işte :)


Kot, tshirt yüzük güzel oldu bunla tasarım..




Bunu çok sevdiğim mükemmel tasarlanmış takması biraz cesaret ister :)


Bu yüzüklerden geçen birinde görmüştüm gerçekten çok hoşlar Noir'e sesleniyorum üstüme bir iki tane beyaz altınından gümüşe bilem razıyım :D


Bu tasarımlar bir mikemmel :D


Bunlar ahh bunlar nerde satılıyor ya bana bir söyleyin gidicem alıcam hemen O_o


Bunları çok seviyorum çok hoş duruyorlar :)


Bu tasarımlardan da ahtapot derim susarım :D

Bundan sonra alışverişe çıkıp dünya kadar yüzük alasım geldi valla :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar