Nestle 1950



Çikolata üstünden yıl geçti ben yazamadım yazısını sağolsun telefonum atamadı bir fotoğrafları ve evdeki internetim de kötü olunca (kablonet kesinlikle almayın, pişmanlık diyorum) bu zamanlara kaldı.
1950 yılının ambalajını yaşatmış Nestle ben de almadan gelir miyim marketten olmaz tabiki hemen kaptım geldiim
Günlük hayatta ne kadar dikkat ediyoruz ambalaja, ne ifade ediyor ambalaj bize?
Ben görsele aşırı önem veren biri olduğum için ambalajla alışveriş yapmışlığım çok oluyor gerçekten ve bu ambalajı da çok sevdim kartona karşı bir sevgim var ondan galiba :)
İçinde de kocamanından 2 çikolata var inanın ay oldu hala aynı halde yemedim inatlıyım gitçek bu sivilceler :)) Yarın hatta kızlara götürücem birini evden çıksın diye :))
Sütlü nestle en bi sevdiğim...



Yorumlar

Popüler Yayınlar