Günlük Rutin Bakım

Sabah alarma söylene söylene kalktım, yutkunamadım... Hasta olmuşuuum, dün dışardaki işlerimi halledeyim derken kapmışım şifayı burun akıyor, boğaz kötü, sıcak içeceklere, zencefilli ballara yapışık yaşıyacağım galiba birkaç gün. Üzerine bir de malum gün sancılarını eklersek mükemmel bir başlangıç yaptım güne... Tabi böyle mükemmel başlayınca ilk ders yalan oldu ben yatıyorum ya diyerek deliksiz uyumuşum. Zar zor kalkıp gittim 1deki kimya dersine ölü modunda sonra da İstanbul'da yağmur... Her şey karşıydı bugün yüzümdeki tebessüme ben de zorlayamadım. 

Şimdi de burnumu çeke çeke, sıcak kahvemle, görev aşkıyla yazıyorum bu yazıyı :)
Efenim amma uzun bir giriş oldu hemen başlayalım...




Bir süredir yüzümde ki sivilcelerle uğraşıyordum bunlar yetmezmiş gibi bir de kulağıma altın, gümüş dışı küpelerin iltihap yaptığını öğrendim ilaç sayılarım arttı da arttı ben de bir günlük bakımımı anlatıyım dedim :)






Her sabah yüzümü yıkadıktan sonra Loreal göz makyajı temizleyicisiyle gözlerimi ve Garnier'in cilt temizleyici detoks etkili sütüyle yüzümü temizliyorum. Yaptığım tek makyaj zaten eyeliner rimel o da eve gelince hemen çıkarılıyor :)







Duş sonrası ise sürmediğim krem merhem yok vallahi :)
Öncelikle yüzüme Imex'i (Eczacım sabırla devam et diyor) kulaklarım içinse Stafine'i uyguluyorum ve dudaklarıma lip balm o an hangisi elime geçerse :)


Sonrası tırnaklarıma kalyon (haftada 3kez) ve ellerime Vaseline cocoaglow (kokusu müthiş sırf ondan kullanıyor bile olabilirim) sürerek pasta eldiveni geçiriyorum üzerine de kışlık eldivenler sabah kalkınca yumuşacık oluyorlar :) Ayaklarınıza da uygulayabilirsiniz aynısını onun için pasta eldiveni görevini streç folyo ile yapabilirsiniz :))






Son olarakta Nivea'nın iz bırakmayan deodorantını  ve Elidor saç şekillendirici köpüğünü kullanıyorum gün bitiyor zaten :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar