Kan Bağışı Hayat Kurtarır

Bugün okulda günümüze anlam katıp AKUT gönüllülerinin düzenlediği kan bağışı etkinliğine küçük bir katkıda bulundum. Uzun zamandır istediğim bir şeydi gerçekleştirmenin mutluluğu vardı bugün içimde :)



Öncelikle Kızılay tarafından hazırlanan formu doldurduk ve kısa bir bekleme süresinden sonra parmağımızdan alınan kanla kan testimizi yaptırıp tansiyonumuzu ölçtürdük. Doktor onay verince kan verme işlemi başladı. Can acısı var mıydı? hayır hiçte bile öyle bir şey yoktu tabi hiç hissetmiyor değilsiniz sonuçta :) 


Okulda arkadaşlarla olunca daha bir eğlenceli, çabuk geçti o zaman da :)
Fotoğraflar muhabbetler derken bir de baktık bitti :) 
Çok tuhaf bir şeyle de karşılaştım beni kan grubum en son lise de baktırdığım kadarıyla A rh+ ti bugün baktıklarında 0 rh + çıktı çok şaşırdım ve araştırdım haliyle nasıl olur diye??
Gerçekten böyle bir şey nadir rastlanırmış ama hiç olmayan bir şey değilmiş. Akıl sır ermez bir durumdu.  


Şimdi nüfus cüzdanımdakini de değiştirmek için çapaya gidip tekrardan kan grup kartı almalıyım işler güçler yani :) 
Sonracıma Hazalla işimiz bitince elmalı maden sularımızı da içtiik eve geldiik :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar