Kutuma Gidiyorum :)



Haftanın son gününden herkese merhabaa :)
Dün ki yazı noldu Aslıhan, yine kaytardın demeyin çünkü bu sefer bilinçli bir ertelemeydi. Şöyle kii kuzenimin doğum günü için sürpriz bir kutu hazırladım onun içindekileri sizle paylaşacağım bu yazı da onun için kutuyu verdikten sonra bu yazıyı yazdım mantıklı olarak :)

Geçelim kutuyaaa...
Kendi hazırladığınız bir hediye mağazadan gidip aldığınız bir hediyeden her zaman daha anlamlıdır . Çok güzel bir kutu edindikten sonra ne koymalı bu kutuya diyenlere, bakalım bu kız ne yapmış şimdi diyenlere yani herkese gelsiin..

Önce Koçtaş'tan bir kutu aldım vee içine şunları koydum :)


Bu fotoğraflar benim hediyemin aslını oluşturuyorlardı şöyle ki bu kutuyu yapmadan önce bu fikre karar vermiştim sonra kutuya dönüştü. Hemen anlatıyım ailedeki bütün herkese Elif'in -kuzenim- doğum günü hakkında ne söylemek istiyorlarsa bana mail atmalarını söyledim ve ben bu yazıları Elif'in fotoğraflarının arkasına yapıştırdım. (Fotoğrafları benim gibi tarayıp özalitçiden fotoğraf kağıdına bastırabilirsiniz)

Hediye böyle tasarlanmıştı ama çoğaldıkça çoğaldı :) 

Bunlar kitap okumayı çok sevdiği için kitap ayracı bunların yapımı da yakında blogta :)

Küçük bir çikolata notuyla bitter en bi sevdiği :)

Bu da dreamcather size aşkımdan bahsetmiştim bunla da yrıntılar yakında :)

Kırtasiyeden aldığım küçük not kağıtları zarflarıyla..

En son olarakta küçük notlar kutu içine ve benim mektubum :)
 Çok sevgi dolu sıcacık 20.yaş hediyesi oldu. Canım kuzenime ne yapsam az ... Yıllar boyu saklanacak bu hediyeyi bence siz de sevdikleriniz için hazırlamalısınız :)

Dünden kareler.. Canım kuzilerim..





Yorumlar

Popüler Yayınlar