Haydi Kızlar Hamur Almaya

Dün bauhausta gezerken hamurlara takıldı gözüm, bir yapamadım gitti şunlarla bir şey dedim ama yapmak isteyen elinde hamuru olup model arayanlara bir yazı olsun istedim Buradan buyrun...

Donutlarla bilemediğim bir nedenden aşk yaşıyoruz :)) Sanırım tasarımları yoksa tatları bana bayıcı derecede tatlı geliyor neyse efenim bunlar pek bi tatlı ..


Bu kolyeyi takmak için teenage olmak mı gerek bence hayır bu kolyeyi siyah bluz üstüne takarım ben çok da şık olur valla:) Küpeler için evet teenage olmak lazım galiba ya da ben bu tarz sallantılıları pek sevmediğimden böyle düşünüyorum :)




Ben bu paletli kolyeye bayıldım asıll tuvallere, boyalara hayran bir insan olarak :)







Şekerler cupcakeler allahım bunları yerleerr :))




Yüzüklerle pek aram yok ama bu şeker şeyden bir tane alabilirim :)

Umarım size biraz fikir vermişimdir iyi hafta sonları :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar