Nedir Benim Bu Kivi Aşkım?


Eskinden hiç sevmezdim kiviyi ahh ahh yanıyorum o yemediğim günlere. Nasıl da güzel gelmeye başladı o kivinin tadı bana bir de faydalarını öğrenince bahanelerim de oldu koşup kivi almaya :)Faydalarını say say bitmez vallahi...



-Uyuyamıyor musun? kalk bir kivi soy dilimle bir güzel ye ve mışıl mışıl uyuu!
Yapılan araştırmalara göre kivinin düzenli olarak tüketilmesi uykuya dalmayı kolaylaştırıyormuş. Unutmayın günde 7 saat uyku lazım kiloların k'da birikmemesi için ;)


-Başta göğüs kanseri olmak üzere birçok kanserin oluşumuna karşı koruyucu!

Lif oranı yüksek olduğu için su tutma kapasitesi de yüksek olan kivi bağırsakları çalıştırıyor, kabızlığı da önlüyor.Demir,Sodyum ve Magnezyum gibi birçok minerali normal meyve standartlarının çok üzerinde bulunduruyor kivicikler :)


-Tansiyon ve kolestrolün düşürülmesinde önemli yardımcınız kivii


-Bağışıklık sistemini güçlendiriyor (Hastalığımı kiviyle atlattım :D )

-Kansızlığa birebir

-Mide rahatsızlığına iyi gelir ( Bak bu da yemem için bir neden )

-Karaciğer çalıştırır

-Kanı temizler

-Cildi yeniler eee daha ne olsuun meyve meyve değil superman :))

Nasıl kullanırım peki ben bu kiviyi diyorsanızz?



İsterseniz püre yapın maske olarak yüzünüze sürün mükemmel yeşil renkli doğal mı doğal sağlıklı mı sağlıklı maskeniz olsun.


İsterseniz dilimleyin öyle yerleştirin yüzünüze besleyici olur (ben bunu yapamıyorum dilimlediğim anda yediğimden)


İsterseniz kabuklarını soyararak ince dilimler halinde kesin ve öyle yiyin- ince dilimler tercih edin çünkü kalın dilimler acı bir tat verebilir-

BU videoda anlatılan 2. yöntemi tercih ediyorum çünkü ilk yöntemde gördüğünüz gibi içerisindeki suyun büyük kısmı kaybediliyor.

Afiyet olsun... Sağlıklı günler..İyi hafta sonları...

Yorumlar

Popüler Yayınlar