Favori Bluzlerim

Bu  yazım bu ay en çok tercih ettiğim bluzler hakkında. Modacı anne olunca farklı tasarımlar oraya çıkıyor tabiki :) Annemin tasarımları ve daha fazlası için aşağı da linkini koyuyorum hatta buraya da TIK TIK..


O kadarr rahat bir bluz ki pijamadan farksız benim için ama çokta hoş duruyor . Skinny jean kot ve topukluyla kombinleyince de bir başka eşorfmanla da






Bu bluzu üstümden çıkarmıyorum diyebilirim bol olduğu için baş tacıı bende :)

Bu kazağı da çok severek giydim ama soğuk olduğundan daha az giydim diyebilirim.


Bu yelek daha denenmedi ama en kısa zamanda bir kombinle baş tacı olacaktır.


Annemin tasarımları için BURAYA daha ayrıntılı bilgi için BURAYA

Size özel günlük kıyafetler, abiyeler, balo elbiseleri için iletişim adreslerimiz


TEL: 0(534) 603 03 92 WHATSAPP:0(537) 933 56 46


Yorumlar

Popüler Yayınlar