DIY Pastalar

Cumartesi sabahından herkese merhabalarr :)
Kahvaltımı bitirdim hemen görev sorumluluklarımla blogumu yazıyım dedim zira bu hafta vize haftası ders çalışmam lazım yumurta kapıya geldi efenim :)
Bugün kii konumuz DIY Pastalar :)
Yani kendi pastamızı kendimiz yapıcaz cicim nasıl mı işte bunlar fikirleri yapması yemesi sizden :))



En basitten başlayalım dedim ve bunu seçtim (fotoğraf alıntıdır) Gıda boyasıyla yaptığımız renkli hamurumuzun ya da koyu kıvamlı keki renklendirebilirsiniz şekilleri tepsiye diziş sonra da keki üstüne ne kadar basit ama bir o kadar zengin duruyor ben kalplisini deniyeceğim yakın zamanda :))


Bu öneri de çok hoşuma gitti çeşit olsun hem de herkes hayran kalsın :)


 Bu da en basitlerinden pastayı yaptım yandan dağıldı derdine SON :) Hem çok şeker duruyor hem de çook basit kitkatla yapabilirsiniz ya da didoydu galba onların çevresine de kurdele geçirin hoş görünüm olsun :)


 Bonibonla devam edelim ve benim favorime geleliim :D ben buna ba yı lı yo rum vallahi bir ara yapıcam aklımda telefonda duruyor ama kısmet yapıcam bir şanslı kişinin doğum gününe :D 


Prenseslerimizi unutur muyum hiiç bu pastalar küçük kızlar için ne kadar da sevindirici bir genç kız olarak bunu söyleyebilirim :) Küçük kızınıza ya da kuzeninize, kardeşinize yapmak için ne bekliyorsunuuz :)

Benden şimdilik bu kadar umarım beğenmişsinizdir çok çok öptüm :*




Yorumlar

Popüler Yayınlar