Kibrit Kutusu Deyip Geçmeyin!

Minik tatlı hediyeler, kutular..
Bugün büyük kutulardan birşeyler yapmak için internette araştırma yaparken rastladım bu şeker şeylere.. Bunlar kibrit kutusundan evet yanlış okumadınız kibrit kutusu, çok tatlı değiller mi ve bence yapımları da oldukça basit.



Bu pembe kutuları arkadaşlarına hediye etmeye ne dersin?


Peki ya bu tatlı kutu küçük kuzenine mi gidicek?


Küçük şekerlemeler koyda bilirsin resim de yapabilirsin yaratıcılığına sağlık :)

Böyle yapıp kartona yapıştırıp tablo bile yapabilirsiniz :)



Şekerlemelerde ciddiyim :)


Bunu bana versinler sarılır uyurum be :))



Yapımları da bu kadar basiiit :)

Size kolay gelsiin... Başka bir yazıya kadar kendinize iyi bakın :)



Yorumlar

  1. küçüklüğümde okulda elişi derslerinde en çok yaptığım yöntemdir,kibrit çöpü kutularını süslemek,nostalji oldu benim için,sağol :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuldan hatırlamıyorum böyle süslemeleri ama çok ilgimi çekti benim de.Bu ara ben de çok yapıcam galiba :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar