İlk MİM :)

Blogunu gördüğüm ilk anda içime ferahlık veren sayfasıyla beni kendine çeken hemen takiplediğim "All White Stuff" her yorumunda ayrı sevindiğim için fırsat buldukça açıp incelediğim blogunda bir mim gördüm bu benim ilk mimim olucak hemen başlıyorum yazmaya :)



1.Neden "ASLİLİATALAY"

Benim en yakın arkadaşım, canım benim de cadım dediğim bitanecikim bana Aslili dedi bir gün ve öyle kaldı sonra bütün yakın arkadaşlarım öyle seslenmeye başladı farklı kombinasyonlara "aslıcan, asliloli,aslilihan..." liste uzuyor :)



2.Hayat felsefeni belirleyen söz?

Aslında direkt şu söz diyemiyorum Dilek gibi ben de :)
Galiba yüzümden gülücüklerimi hiç kaybetmememi hatırlatan Joseph Heller'in "Büyüyünce küçük bir çocuk olmak istiyorum" sözü :)


3.Kendinle ilgili 3 doğru 4 şey (hangisi yanlış siz bulun diye) :)

-Küçükken çok mandalina yediğim için ellerim ve ayaklarım normalden sarı.
-Müzik dinlemeden uyuyamam.
-Üzgün olduğumda dans ederim.
-Ihlamur ağacı ve lavanta kokusundan hiç hoşlanmam çünkü nefes alamam o kokuları duyunca.

Bu mim benim gibi yapmak isteyen herkese olsun :)
Neden 'blog adın'
Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
Kendin hakkında 3ü doğru 4 şey :))
Mutlu mutlu günlere...





Yorumlar

  1. Dilek gercekten cok tatlı blogger ; sizin de blogunuz hayırlı olsun:)
    http://fashionsbit.blogspot.com.tr
    http://instagram.com/fashionsbit#

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kesinlikle katılıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar