Ajanda Yapımı


Ne kadar da geç kalınmış bir yazı.. Olsun gelecek nesillere örnek olsun :) Ajandalarınıza renk katsın, fikir olsun hayatınıza, Aslıha'nın ajandasııııı... :)
Canım cicim ajandamın yapımını anlatıyorum toplaşalım.. 
1.Renkli kağıtlar alınır. Yarıya bölünür. Delgeçle delinir.
2.Cetveller çıkartılır çekmecelerden çizilir de çizilir :)
3. Tarihler yazılır, günler yazılır veee....
4. Madde tema belirlenir. Ben ocak ayı için yeniyıl teması belirledim ve ona göre ne bulduysam çizdim kestim yapıştırdım.
5. Washi type bant olarak geçen renkli bantlarla da istediğim kısmını süsledim. 
Bunları D&R'dan bulabileceğiniz gibi kırtasiyelerden de bulabilirsiniz.Çok fazla bulunmasalar da bi algıda seçicilik yapın bakalım belki kırtasiyenizde vardır :)

Kapaktan başlayalım mıı?
Küçük küçük ağaç süslerinin, kurabiye adamın,baston şekerlerin fotoğraflarını internetten buldum kestim boyadım ve başlangıca yapıştırdım.
Sol tarafta ise cepli bir yer var içerisinde her daim bulunan kartlara alışveriş listesini yazıyorum kii aklıma geldikçe listeyi unutmadan tamamlamış oluyorum.. Süslü kardan adam atacım da tabisi bizzat Aslıhan Atalay yapımı :)


İlk haftaya gelirsekkk...
Doğum günüme pasta koymayı tabi ki ihmal etmedim :)

İlk ay pek dolu değil çünkü ajanda kullanmaya hem alışık bir insan değildim hem de o sırada ajandanın yapımı da devam ediyordu. (Bu sene daha erken yapıma başlamalı)


Bu ajanda benim için hem günlük, hem hatıra defteri hem de plan program olacak dedim.

Annemle katıldığım fuardan, fuar giriş kartını ekledim beğendiğim kumaşlardan örnekler yapıştırdım..


Burada sanatçı çok yoğun bir hafta geçirdiğini anlatmış :D
O an dinlediğim müzikten, aklıma gelen fikire, gittiğim filme herşey var..

Küçük kartonlardan bayraklarla da süsledim.. Bol bol post itte aldım..


Ay sonunda o ayla ilgili bir değerlendirme yazısı da yazma kararı aldım :) Takip ettiğim ya da takip edeceğim blogları yazıyorum örneğin..

Müzik listeleri, 
Okunacak kitaplar,
İzlenecek filmler,
Gidilecek yerler gibi konu başlıklı sayfalarım var şimdilik..

Yaptığım ataçların yapımını da mutlaka yazacağım ve diğer aylar en kısa zamanda burada olcak :)
Umarım ilham verir size bu yazım..

"Madem sevmiyorsun sahip çık gözlerine, dönüp dolaşıp değmesin gözlerime" Cemal Süreya

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş :)) emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  3. Ajandalarımı süslemeyi bende çok seviyorum planlama yaparken daha çok hevesimi getiriyor :)) Kardan adam çok tatlıymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok eğlenceli oluyor :) Ben de çok seviyorum o tatlışı kar kalktı hala baş köşede :)

      Sil
  4. Çok hoş bir ajanda olmuş... :)

    Hemen yazasım geldi! :)

    Neyse, ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Ben de bloğumda Amerika notları, yemek tarifleri, çocuğumla etkinlikler gibi birçok alanda yazıyorum. Blog yorum kardeşliği grubumuza da beklerim. Yeni yayın ve yorumlar da görüşmek dileğiyle bloğuma da beklerim. Sevgiler.Bu arada sık sık yazsana bloğuna

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık 😊

    Eliftobur.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar