Deborah 24Ore Dudak Kalemi No:11

Herkese merhabaa.. İki gündür biraz yorgundum, ama işleri sermek yok ağrılarım biraz dindiğine göre başlasın işler ve blog yazısı..
Bugün ki yazım bir dudak kalemiii rengi gördüğünüz üzere tarifinde bulunamadığım bir renk :D Vişnenin açık rengimsi gibimsi tarifiyle...




Yapısından bahsedeyim hemen...
Dudağa sürümü kolay bir kalem yapısı yumuşak ama vıcık vıcık değil :D 
Ben dudak kalemi olarak değil ruj olarak kullananlardanım ve kalıcılığı orta seviyede.

Yemekten sonra yenilenmeli ve yaklaşık 3 saat kalıcılığı var diyebilirim.
Lipbalmla dudaklarınıza peeling yapmanız her mat ruj öncesi ritüeli gibi gerekli :) 

Ben indirimden almıştım onun için çok uyguna gelmişti bana sanırsam dudak kalemleri fiyatının biraz üstünde onun için tekrar almam diye düşünüyorum kalıcılığını ve renk skalasını çok daha sevdiğim kalemler oldu bunu denedikten sonra :) 

Şimdilik bu kadar sağlıkla kalın...

"Birini sevdiğinde kim ne derse desin savaşmaya değer" - Pretty Little Liars




Yorumlar

  1. Bu tonları çok seviyorum bende :) Günlük kullanım için çok iyi oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem uzuun göz makyajı yapmaktan kurtarıyor :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar