Müzik Favorilerim

Günaydıınn.. Bugünki yazı son zamanlardaki müzik favorilerim.. Benim gibi İstanbul'da yaşıyorsanız bir de Beylikdüzü'nde oturuyorsanız yolu fırsata çevirme 'zaman kaybını' en aza indirmek için mükemmel çözümler bulabilirsiniz.

İstanbul trafiği sağolsun 1 haftada 2 kitap bitirtip üzerine mükemmel parçalar bulmamı, en sevdiklerimi tekrarrr tekrarr dinlememi sağlıyor :D
İşte o parçalardan bir kaçııı...





Çelloya bayılan birinden öneri olsun bu, yeni keşiften ;)
Sparrow- Adam Hurst


'Pera' yine çok sevdiğim gruptan albümün favori parçası..
En Güzel Mevsimim-Pera


Bir seminerde tanıştık bu şarkıyla burdan Shazam kurucularına selam olsun :)
Tous Les Cris Les S.O.S.-Zaz


Coldplay hayranlığımdan tabiki bu listede olacak :)
Adventure Of A Lifetime-Coldplay

Klibine ayrı bayıldığım, geçen senenin mükemmel şarkılarından..
Runnin'-Nauty Boy ft. Beyonce Arrow Benjamin



Haydi Upp Aslıhan modundan yine :)
Do It Again- Röyksopp


"Pretending we're in love, but it's never enough"
Ocean Drive-Duke Dumont





Piyanonun hayatındaki yerinin bambaşka olduğunu söyleyen birinden size gelsin ve bu hafta sabah okula giderken eve dönerken her anımda bu vardı, size de mutluluk versin..
Revolution-Jevry Hou

  Ve son olarak bu şarkıyı bana tekrar anımsatan kişiye..
Sun Is Shining- Axwell&Ingrosso

Umarım beğenirsiniz bu yazıyı, ben müzik fikirleri almayı, konuşmayı gerçekten çok seviyorum. Bu yazının devamlılığını sağlayıp aylık müzik favorilerim gibi birşey planındayım yorumlarınızı bekliyorum mutlaka :)

Müzikle kalın...

"Then you came my way on a winter's day
Shouted loudly "Come Out And Play"

Yorumlar

Popüler Yayınlar