Post-İt Çantası


Güzel bir güne güzel bir haftaya kocamann bir merhabaa :)
Yine ben enerji dolu yine ben hareketli ee hava da süper olunca size annemle yaptığımız post-it çantamı göstermek istedim belki fikir verir size bazı konularda :)
Haydi o zamann..
Dışı gördüğünüz gibi pembiş ve çok tatlış bir köpek çıkartmasını ütüyle yapıştırdık bunu tuhafiyelerde bulabilirsiniz. Yan tarafından da fermuarı var içi mi içiyse....



İçi mii içiyse tam bir dünya benim için..
Sağda ve solda olmak üzere 3er gözü var ve gözlerinde de dantel süslemesi var. Ben ajandamın içini süslemek için kullandığım post-itlere,ajanda içinde yer olmadığından böyle ayrı bir çanta yapmak istedim.


Çok çeşitli stickerlar var en arkada ortada bir kartona yapıştırdığım çeşitli post itler ve en önde de Accessories'dan -yakın zamanda aldığım için yerini hatırlıyorum- post-itim var. Nereden aldığım konusunda bir şey diyemem ama çok farklı yerlerden aldığım stickerlar bunlar, kimisi hediye kimisi bir kırtasiyeye dalıp aldığım ama bakırköy hakikat bu konuda süper çeşitlilikte yakın zamanda oradan aldıklarımla da ilgili bir yazı yazacağım :)

Umarım beğenmişsinizdir herkese bol gülücük :) :) :)

"Sesini değil, sözünü yükseltmeli insan. Çünkü gök gürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşatan." Shakespeare


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar