En Tatlı Hediye


Yine gülücüklü bir günden herkese kocaman sevgiler.. Bugün size bu şaheserin -kendini övüyor burda aldırmayın- yapımını anlatacağım.. Hediye hikayesinden azıcık bahsedersek, bu benim bu sene 18ine girmiş olan çikolata şeker sakız hastası bitanecik kardeşim Atakan için yaptığım bir hediye, ağız sulandırıyor değil mi tamam tamam acı vermeyeceğim hahaha..




1-Öncee efenim kartondan bir adet kutu yapıyoruz ve üzerine ben kartonlardan kestiğim şekilli desenli kartları koyup 18 stikerını yapıştırdım, siz başka çiçek böcekte yapıştırabilirsiniz hayal gücü siziiinn...İçerisine de Bauhausta bulabileceğiniz köpüklerden koyun ve dibine silikon tabancasıyla yapıştırın(çöp şişleri oraya saplayacağız)


2-Sonraa küçük küçük kartonlardan balon şekilleri kesiyorsunuz, ve üzerine kalem tipeksle-böyle mi yazılıyor bilemiyorum :D- balon efekti verebilirsiniz yani boyut katın ;) Ve de yapıştırmaya başlayın kutunun önüne, onu ona diğerini berikine bayağı yükseltin ki arkadaki sopalar gözükmesin :)
3- Geçtik kartlara bu kadar balon kestik hızımızı alamadık beyaz kartona yapıştırıp ayrıca kart yapabilir içerisine abuk subuk şeyler yazabilirsiniz duygulu duygulu ;)






4- Öncelikle haydi annem alın elinize 3-5 lira (sakın 3-5 almayın anca bi sakız alıp dönersiniz :D )En iyisi anne babayı alın yanınıza Ahh şikerci amca şu çikolatadan da mı koysak, bu şeker, bu timsah, aaa mantar, kuş, balık, kunduz, hayvanlar alemi, şekerler diyarı dönün eve :)
Asıl iş şimdi başlıyor.. Ah olum ahh ne şanslısın diyerek çıkartın streçleri dolaptan kurdeleleri alın yanınıza çöp şişleri de alınn makas bant hazırsınız...
Şekerleri küme küme streçleyin bantlayın ve kurdeleyle sopalara tutturun. Hepsine bu işlemi yapıp kutunun dibindeki süngere saplayın. Ağırlık merkezini iyi ayarlayın devrilmesin ya da kartın kutu yerine bir saksı alın :)
Rengarenk şeker bahçesiniz hazırr.. Üzerini ben paket kağıdıyla fazla sıkmadan kaplamıştım ve hazıırr..


Kardeşinizle iyi anlaşmalar ;) Ben her şeyden 2 tane almıştım mesela birlikte oturup yedik ömrü 1 hafta oldu yaşasın oburluk, yaşasın kardeşlik seviyorum seni can parçam..

Bu fikri illa hediye olarak değil de evinizde çikolata servisiniz için de kullanabilrsiniz, partinizin gözdesi olacaktır ;)

Sağlıcakla kalın...

"Bilen konuşmayandır, konuşansa bilgisiz" Lao Tse 

Yorumlar

  1. Ya ama bayıldım çok güzel :)) hepsi ye beni diye bağırıyor :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar