Wetn Wild Farlar/ Brulee ve Nutty

Oscar and the wolf şarkısıyla başkayan güne koocamann merhaba.. 
Benim makyaj konusunda bilgili olduğum gibi bir iddiam olmadığını hatırlatarak başlıyorum tekrar yazıma.Kesinlikle kendi tecrübelerimle yazıyorum. Karmadan yağlıya dönük cilt tipim ve far konusuysa Kazak'lar gibi çekik gözlerim olduğundan far sürmem biraz sorunsallı, onun için çok da yanaşmıyorum açıkçası :)
Neyse konumuza dönelim..

Bu farların güzelliğinden herkesler bahsedince ben de bir bakayım dedim ve kaptım en popüler 2 rengini, Brule her türlü bi yerde kullanırım da Nutty çok soğuk geldiğinden elim pek gitmiyordu açıkçası. Ama kazın ayağı öyle olmadııı :D



Brule tam da tahmin ettiğim gibi joker bir far. Kaş altına sürülebilir, göz pınarlarına, göz kapağına her bölgeye kullanıyorum yani :) Mat krem, kemik rengi diyebiliriz..

Günlük makyajımda Brulee ile eyelinera alt bir ton oluşturuyorum ben..

Nutty ah ooo.. Kesinlikle benim gibi farların tonlarını ayarlıycam derken pandaya bağlayanlardansanız alınn sürüün ve çıkın sonra da "Tatlıımm göz makyajın çok güzel baya uğraşmışın" cümleleriyle şok olun :D
Nutty ise metalik yansımalı bir kahve tonu..
İçinde metalik parıltılar olmasa belki daha severdim ama onlar da bir ışıltı katıyor şimdi kirletme politikası yapmayayım :)



Teknik konulara geçelim, 
1-Kutularının kapakları gerçekten ve gerçekten çok sert, hiç bir türlü açılmasın diye yapılmış heralde. Ben 2 sefer tırnağımı kırınca kapağını tam kapamdan bırakıyorum masada :D Aslıhan abartma diyenleriniz olacaktır ama yok yani olmuyor :S Tüm olumsuz kapağa rağmen çok şekerler :D

2- Yapıları gerçekten çok güzel ve dağılmaları başarılı. 7tl olduğunu düşünürsek.

3-Brulenin pigmentasyonunu çok sevdim ama Nutty biraz fazla sürmek gerekiyor o da fazlaca parıltı veriyor anlaşıyor gibiyiz ama keşke bi tık daha iyi olsaydı pigmentasyonu :)

4- Kalıcılığı 6 saate kadar diyebilirim.

5- The Balm kullanan biri olarak bunlarda tozutma yok gibi diyebilirim :D

Şİmdilik benden bu kadar, sağlıkla kalın, gülücükleriniz yüzünüzden eksik olmasın..

"Seni seviyorum, deli gibi değil gayet aklı başında olarak seviyorum" -kürk Mantolu Madonna





Yorumlar

  1. ben de bu wetn wildin farları çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeslere sevdirmiş kendini hınzırlar :))

      Sil
  2. bir brulee bitti bile benim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi seviyesi bayağı yüksek yani sende :))

      Sil
  3. Harika farlar, severek kullanıyorum yedeklemek istiyorum ama ne zaman gitsem Gratis'e yok yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bulduğun yerde hemen kapmak lazım :)

      Sil
  4. Çok severek kullandığım iki far! Nutty'nin pigmentasyonu daha başarılı olabilirdi kesinlikle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar