Golden Rose No:65 Oje


Yeni yıl için aldığım, günlük hayatta böyle kullanamam dediğim, ama rengine bayıldığım ojem :)
Bir haftadır geçmek bilmez baş ağrımı ne yaptıysam geçiremedim ve en sonunda onunla yaşama kararı aldım diyebilirim :D

Yazmam gereken tonlarca yazı planımın oluşu ve bir türlü zaman bulamayışım da bu baş ağrısını katlandırır cinsten, neysem geçelim yazıya... 



Rengi harika bir kırmızı, parlaklık barındıran siyah tonlu ojenin kalıcılığı orta derecede.
Yapısı bana çok ince geldi, ilk katta sürüm izi kalıyor 2.katta biraz toplanıyor ama yakından bakınca fırça izleri gözüküyor. Simler, parıltılar bu çizgileri gizliyor diyebilirim ama :)
Fırçası küçük boyutta yani yeni moda genişlerden değil.

"İnsan doğup büyüdüğü yere değil,ruhunun aydınlandığı yere aittir." Arlin Nevruz

Yorumlar

  1. ben bu paris serisini çok severim neredeyse hepsi var ama bu yokmuş galiba elimde bakmam lazım hemen .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum galiba şişesinin tasarımından :) Bu aralar yeni yeni görmeye başladım yeni mi katıldı acep seriye ;)

      Sil
  2. Aynı numara mı bilmiyorum ama çok benzeri bende de var :) güzel bir renk ^_^

    Baş ağrısı da bu ara çok kişide var. Havalardan sanırım. Geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman senden nasıl nerelerde kullanırız öğrenelim bakalım :) :)
      Çok teşekkürler doktor stresten dedi ama hava değişimi de etkiler dedi, çevremde herkes bir yorgun zaten :/

      Sil
  3. gayet hoş durmuş bloğunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.. Bakıyorum tabiki hemen sitenize :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar