Zorlu Center

Malum sevgili okullarımız açılıyor. Ben de bu hafta ders seçimi işlerimi halletmek için okuldaydım yaklaşık 1 aylık tatilden sonra sabah erken kalkmak biraz yorucu geldi bu haftayı ders olmaz diyerek atlattım amaa haftaya kaçış yok maraton başlıyor :/ 


Pazartesi ders seçimini yaptım sonra yeni göz bebeğimiz alışveriş merkezimiz olan Zorlu Center''a gittim. Yeni diyorum çünkü mağazalar anca yerleşti, avmlerin yerleşmesi için gereken süreyi tamamladı gibi gibi :) 



Gerçekten aldığı ödülleri hak eden bir tasarımı var ben çok sevdim özellikle teras katına çıktığınızda kendinizi bir çiçek bahçesinde gibi hissediyorsunuz; yerler yapay göllerle süslenmiş, kış olmasına rağmen açmış çiçeklerle donatılmış büyüleyici bir yer karşılıyor sizi. Her katı, her köşesi çiçeklerle süslenmiş sadece avm demek biraz ayıp kaçacak olan Zorlu Centerda PSM,Raffles Otel, rezidanslar ve ofislerle çok geniş bir alana sahip.



Ayrıca Türkiye'de ilk defa Eataly, Jamie's Italian, Tom's Kitchen, Morini dünyaca ünlü ve ödüllü aşçılarıyla Zorlu Center'da. 


Yemeğe düşkün olanlar, gurmelerin ziyaret listelerinin başında yer alıyor burası. Anlat anlat bitmez, söyle söyle yetmez lüks mağazalarıyla ,dudak uçuklatan fiyatlarıyla her yanından 'Lükste son noktayım' diyen bir yapı diyebilirim.








Hiç mi uygun mağazası yok tabi ki var alt katında H&M, Gratis,English Home, Koton, Lacoste, Mango, Polo, Twist, Penti, Gap gibi mağazalar da var LV, Dior, Burberry, Prada, Micheal Kors gibi lüks mağazalarda var ama mağaza sayısı yüksek değil az öz mantığında.






H&M gerçekten büyük ve kozmetik bölümü de gayet hoşuma gitti hatrı sayılır bir yer ayrılmış biz zaten arkadaşımla oradan çıkmadık aldıkta aldık :)

Ben çok beğendim gezmekten çok zevk aldım ve ulaşımı da çok kolay bence bir gidin derim. Daha çok resim içi TIK TIK...







Yorumlar

Popüler Yayınlar