Tırnaklar Tırnaklar

"Bugün nasııl bir gündüü" diyorum şu an yorunluktan ölürken...
Saat 11den 5e kadar lab dersi gördüm o laboratuvarda oksijensiz solunuma başladık sınıfça :D 
Şu yazıyı bile yazarken ölmekteyim uykusuzluktan, ama yemekten sonra hemen uyunmaz sözüne bağlı kalarak bi şeyler yapıyım dedim bloguma bakıım dedim ve size çok güzel tırnak desenleri bulduum :))

Sünger yöntemiyle alt katı sürüp üstüne nailart fırçasıyla beyaz çizgiler bence çok şık ve kolay :)

Kırmızı, beyaz, siyah bu üçlünün uyumunu nar çiçeğine kaçan bir renkle sağlamışlar beyazdaki siyah kalbi çok sevdim :)


Uçuk kaçık, eğlenceli bir o kadar da hoş bu ojeler için mavi beyaz kırmızı siyah bence hepinizde var bu renkler hadi ne duruyosunuuz :)


Kelebek kanatlarını bana çağrıştıran, rengini beğenmesem de fikrini sevdiğim desen..


Bunu bir deniyemediim, çok çok istedim yapıcam çok tatlı durmuyor mu ama :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar