Küçük Kuzenle Oje Alışverişi


Ne gezdik amann ne gezdik biiz :))
Bütün mağazalara oje bakmak için girdik kuzene oje koleksiyonu oluşturmaya çalıştık :) 
Bayıldım yaz renklerine, kış ojelerine ben de aldım bir iki tanee :)




 Bu Flormar Blackstar Red beni benden aldı ve beyaz tenime de kırmızı, bordoyu çok yakıştırdığımdan hemen aldım galiba önceden kullanıyordum ama bitince almamışım yanlış yapmışım :) bundan sonraa bitmeden alacaklarım arasında..
Turuncu Pastel ise nailartta kullanılır yazın sürülür :)



Bu renge ba yıııl dıım. Bana bunu verin yeter yaz gelsin süriyiim hemen bu havalarda bir tuhaf geliyor bana sürmek çünkü ama hiç belli olmaz aşık oldum sürerim her an <3



Golden Rose Matte serisinden pembe, mat mordan sonraki favorim bu da çok güzel. 
Sağdaki gümüşlü beyaz pek tarzım değilmiş farkettim benimle deılsın :) :)



 Ay Allahım ben bunu neden görüp almadııım kuzi almış ben almamışım O.o İlk işim koşup almak üstü pürüzlü çok güzel hissetiren bi oje Patel'e alkıışş :)

Son oje Flormar standından 454yeşil bu da favorim olacak gibi..
Sephoraya da girdik baktık bişi bulamadık boş çıkmadık duş jeli aldık çok şekerlerdi kokuları da bir hoş iyi ki almışım :)

H&M'ye girilmemiş bir alışveriş günü alışverişten sayılmazdı bir de foto çektik.K uzenim canım arkadaşımla çektirdiğime özendi ben de kırmadım çektik eğlendik :)
Ojelerimi Watsons'tan Gratisten ve Flormar standından aldım bu arada :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar