Dövmeler En Bi Sevdiklerim

Kiminin yapıldığı yer kiminin anlamı hoş :)
Ben daha başlamadım bu çılgınlığa tek sebebi her şeyden çok çabuk sıkılmam. Yaptırırım ikinci gün sıkılırım diye hiç yanaşmıyorum ama bir dövme hariç diyorum çünkü onu gerçekten çok uzun zamandır düşünüyorum ve kendimle özdeşleştirdiğim için istiyorum o da ilk fotoğraftaki :) 



"İmagine" hayal kurmaya bayılan, her şeyi başarmanın hayal etmekle başladığını düşündüğüm için bu dövmeyi istiyorum aynen bu bileğimde :)


Bu dövmenin de yerini çok beğendim.


Bu da çok anlamlı ama ben öyle biyere yaptırmam çünkü annemin bana küçükken aldığı, sürekli taktığım bir kolyem var hoş durmaz diye düşünüyorum.


Bunu anlamı çok hoş tabi ki de "love" herkesin ihtiyacı herşey için aşk sonuçta bu hayata karşı da olabilir birine de olabilir. Dövmeye gelicek olursak yeri dövme için bence en ideal yer ama çok uzun yazı ve bu kadar şekilli yazı olmamış.


Bu da güzel bir alternatif.


"follow your dreams" galiba bu da ikinci dövmem olacak ama burası hoş değil artık herkeste aynı yerde saçma saçma yazılar.


Bunu bilmeyen yoktur diyorum çok çok beğendim diyorum bunun için...


Bunlar da diğer alternatifler sağ alt köşede ki de benim yapabileceklerim arasında, topuklu ayakkabı hastası olduğumdan ayak üzerindeki dövmeler topukluyla mükemmel olduğu için yapmalı diyorum :)

Yorumlar

  1. hepsi birbirinden güzel ama ayaktaki kalbe ve bilekteki imagine yazısına bayıldım:)
    blogun hayırlı olsuuun ne kadar çalışkansın birsürü post yapmışsın takipteyim seni bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım zevklerimiz aynıymış o zaman :) Blogunu da takibe aldım kalpli kupalarını görünce bende de var dedim, modaya ilgini de çok sevdim takipteyiiim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar