Hangi Eyvah Eyvah?




Cumartesi kuzenlerimle gittim izledim yazamadım bir türlü  yazısını, bugün aklımdaki yazıların bir kısmını geçireyim en azından dedim ve inceleme gibi olan o mu, bu mu, şu mu? Hangi Eyvah Eyvah? yazısını yazıyım dedim.



Eyvah Eyvah 1


Kahkaha tufanının başlangıç filmi olmasıyla izleyicilerde ayrı yeri olan filmdi. Ne oluyor, konu ne, o da mı varmış bu filmde diyerek izlediğim bir filmdi açıkçası. Sevimliydi kahkahalıydı tadındaydı.

Eyvah Eyvah 2


Serinin En İyisi'ydi bence. Birinci filmden konuyu kaptık, kahkahayı aldık ve beklentimiz yükseldi ama beklentiyi karşıladı bence ve kadroya yeni katılanlarla bence en iyisi oldu. Ayrıca reklamı da iyi yapıldı insanlarda fazlaca merak uyandırdı bilerek gittik filme yine farklılık vardı ama :)

Eyvah Eyvah 3


Beyazıt Öztürk'ün dediği "Serinin en iyisiydi" sözüne katılmadığım belli oldu sanırsam. Öncelikle 'Eyvah Eyvah 3 çıkmış' dediler 'Hadi ya!' dedim hiç beklenmedik anda çıktı geldi reklamsız sessiz sedasız çıktı film ama beklentimiz fazlaydı bu sefer karşılayamadı ama. Başlangıcı kahkahayla oldu arada çıkışlar vardı ama beni tatmin etmedi diyebilirim.

Yorumlarım böyle siz izlediniz mi, ne düşünüyorsunuz merak ediyorum  yorumlarınızı bekliyorum :)







Cumartesi akşamından kuzenlerimle bir iki kare :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar