Sevgililer Günümün Özeti


Bir Sevgililer Günü daha geçti bitti. Okul, okuldan dönüşteki metrobüs hattının sorunları tek sıkıntıydı bugün. Kocaelinde okuyan bitanecik arkadaşımın tatili olduğu için hemen kaçırmadan buluşalım dedik ve plan program kızlar toplaştık. Akşama kadar muhabbet muhabbet bir dedikodu süper bir deşarj günü oldu bizim için..
Telefonda ne kadar konuşsakta yazışsakta karşılıklı yaptıklarını anlatmak tabi ki farklı oluyor biz de özlemle baya oturduk :)


 Eve geldiim babiş pastamızı da almış gelmiş kestik hemencicik aç ben olarak 1 dilim de onu yedim :) Bu enerjiyle bir yazı yazmak istedim sadece..Bir de güne özel mesajlarla Boys Over Flowers-Go Joon Pyo bu sahne çok iyiydi şimdi resimlerde gördüm tam bugünlük dedim :)


Flower Boy Next Door bu sahnesine bayılmıştım. En sevdiğin kelime hangisi? Özür dilerim, Teşekkürler, Seviyorum.Bunlarla birer cümle kurmaya ne dersin? Film biter bitmez ben de cümlelerimi yazdım...
Özür dilerim, Teşekkürler, Seviyorum.




Yorumlar

Popüler Yayınlar