Kesitler Kesitler



Cumartesiden küçük küçük kesitler...
Beyaz çikolata aşığı benn çikileta bulmuşum bir de şekilli yemem mii anam ne güzeldi o :)
Ojelerim ise Flormar WetLook-WL03 üzerine BlackDot-BD01 çok şık gözüküyor bence :)



Şimdi cumartesi gecesi teyzoşuma gittik ordan dönerken de Vefa'ya uğramadan olmazdıı. Babam hemen Vefa'ya çekti arabayı aldık bozalarımızı evde bir güzel içtik ben bozayı leblebisiz içemeyenlerdenim küçükken beni teyzemler boza içmeye götürmüş vermişler elime içmemişim bayıldığımı bildikleri için şaşırmışlar bendeki cevap 'bunun topçukları yok' her boza içişimde gelir aklıma bu anı :))


Kuzenle alışverişe çıktığımızda D&R'dan aldık bu güzel defterleri ben beğendim kuzen de bir örnek olalım diye aldı kendine bir dee en bi sevdiğim marka olan Faber-Castell'den pembiş kalemler aldık kendimize ben bundan sonraki bütün blog yazılarımı tasarımlarımı aklımdakileri buna yazacağım için çok heyecanlandım ve Galata'nın da ben de ayı olmasından dolayı hemen aldım :) 


Hayattımdan haftasonumdan kısa bir kesitti umarım sıkılmamışsınızdır bu posttan :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar