Pasta Önerileri

Hani doğum gününüz vardır yakında pastalar arıyorsunuzdur ya da çok sevdiğiniz birine süpriz yapmak istiyorsunuzdur işte sizin için birkaç önerim..



Bu nasıııl mükemmel pastadır nasıl süprizler yapılır bununla evlenme de teklifi edilir bak şimdi geldi bu aklıma :)) Ben bayıldım...


Bu pastalar bir sanat eserii ilk gördüğümde vuruldum bu teknikle daha neler yapılır neleeer :))


Bu renkli pastaları da çok sevdim gerçekten ama bu kadar renkli pastaları yemek ister miyim soru işareti. Üzeri kaplı renkli tamam ama içi pek yenmez galiba :)


Bu pastayı da görür görmez düğünümde böyle bişeyler yapmalı kesin dedim bence çook hoş :)


Basket tutkunu musunuz işte pastanın dibi :D


Az öz dostlarla bir parti mi işte al bunu git çünkü kocaman pasta olmaz bu :))


Moda tutkunlarına verilecek en güzel tasarımlardan biri bence bunun altına kocamann da pasta koy oldu bittii :)




Yorumlar

  1. insanın iştahını kabartacak pastalar :)

    takipteyim, bende beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, pasta önce göz doldurmalı :) Ben de blogunu hemen takibe aldım ve çok beğendim :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim. Pastalar inanılmaz iştah açıcı görünüyor :)
    Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sayfanızı çok beğendim sizdeki tarifleri de denemek için sabırsızlanıyorum :) İstanbul'dan da kucak dolu öpücükler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar