Imex Tufanı

Meğer ne de ünlü bir merhemmiş de ben bilmiyormuşum!



Bu ara aşırı aşırı Nutella tüketimimden dolayı yüzümdeki sivilceler onu,yirmiyi, yüzü geçti aman Allahıım bu ne hal diyerek uyandım bir sabah ve Nutella kavonozunu kardeşime doğru uzattım -kahvaltı masasında benim önümde dururdu her zaman aşkım- o da zaten bir sevindi ondan kaçırdığım için yiyemediği kavanozu alınca :D


Çikolatalarıma da bir süreliğine ara veriyorum çünkü gerçekten bağımlılık yapıyorlar ben de durduramıyorum kendimi neyse efendim böyle sivilceli olmaz Aslıhan dedim ve kızlara sordum Imex dediler daldım eczaneye civilcelerimden kurtarın beni dedim çıkardı Imex'i 20tl'ye aldım geldim. 


Dün gece yatmadan önce sürdüm yapısı çok yağlı yüzünüz parlıyor resmen,yoğun aynı zaman da baya gider bu krem ve benim bile ten rengime açık kaldı.Fondötenlerin en açığı bile yüzüne koyu kalan bi insan olaraktan :) Kırmızılıkları kapadı diyebilirim ve küçük olan sivilcelerimi biraz olsa geçirdi, tek gece de bu olunca baya şaşırdık annemle. 

Çok memnun kişi olduğu için ben de memnun kalacağımı düşünüyorum günde 3 kere uygulamayı planlıyorum sabah,akşam,yatarken ve 1 hafta sonra tam anlamda bilgi sahibi olunca yorumumu tam yapacağım. Şimdilik hoşçakalın...

Yorumlar

  1. Aynı zamanda Imex'in sabununu da tavsiye ederim tatlım, sivilce kurutmak adına son derece başarılı bulduğum bir ürün.. Umarım işine yarar!

    Bana da beklerim :) http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım ben çikolatayla bütün bağımı kestim yine de gitmedi sivilceler, yağlı yemekte yiyen birisi değilim sadece cilt yapım çok yağlı ve stres heralde diyorum ama galiba cildiyeci yolu göründü bana :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar