Waffle Bilem Yaptım

Bu ne yoğunluk ne yoğunluk Allahııım haftasonu ne yoğunmuşum ne çok yazacağım şey olmuş. Bütün haftasonu bunu da bloga yazmalı blogu ne ihmal ettim diye yedim kendimii şimdi oturmuşken yazıyorum hepsinii. 
Pazar gününü malum alışverişle geçirdim o AVM bu mağaza yok pazar derken çok yorulduk  hemen yığıldık biyerlere ama canım kuzilerim istedi diye waffle yaptım onlara işte tarifii..



Malzemeler

3 Yumurta
1.5 Su bardağı Süt
2 Su Bar. Un
1 Fincan Şeker
1 Çay Bar. SıvıYağ
1 Tatlı kaşığı Kabartma Tozu
1 Tatlı Kaşığı Vanilya 

Üzeri için: 

Çikolata sosu 
İstediğiniz bütün meyveler 
Küçük Parçalanmış ceviz,fındık,fıstık





Öncelikle sütümüze bütün malzemelerimizi atıp içice karıştırıp krem hamuru kıvamına getirdik. Sonra da küçük küçük tavamıza döküp pişirdik. 














Üzerine nutella sürüp önceden dilimlediğimiz meyveleri koyarak katlar oluşturduk üzerine isterseniz fındık, fıstık,ceviz parçaları da koyabilirsiniz. Afiyet olsuun..

Yorumlar

Popüler Yayınlar