Rival de Loop- Long Lasting Oje

Bugün oje incelemesi yapıyoruuz :) Geçen gün ki alışverişimden sonra bütüün ürünleri tek tek deneyerek sizlere aktaracağım :) 

İlk üyemiz Rival de Loop- Long Lasting 18numara :)




Fırçası gördüğünüz gibi standart ne geniş ne küçük ideal. 
İtiraf etmeliyim ki ben şişeşine vurulupta aldım bu ojeyi çok hoş bir tasarımı var. 


Pastel tonlarını çok kullanıyorum dedim bunu da deniyim: İlk kat açık oluyor hatta baya ince yapılı bişey bence ikinci katta anca kendini topluyor :)) 

Işıltısı parıltısı yok en bi sevdiğimden bir de matlaştırıcıyla denemek lazım, long lasting falan yazıyor ama kalıcılığı zayıf diyebilirim ne yazık ki :(

Çok öptüüm :*

Yorumlar

  1. Rengi çok güzelmişş ama yaşadığım şehirde rossman yok :( birazmakyajbirazbakim.blogspot.com bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ojeye alternatif olarak flormar 320 ve alix avien 270 numara diyebilirim o zaman :) Blogunuzun kapak fotoğrafı tam benim masamın üstü diyebilirim, çok beğendim takipteyim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar