Duvarlara Renk Gelsiin


Bu cumartesi odamı değiştirme kararı alınca yeni dekorasyon fikirleri aramaya başladım vee bunları da sizinle paylaşmak istedim :) Önce bu tatlı şeylerle başlayalım dedim kasnaklaar :)
Eskiden sadece kanaviçe yapılırmış bunlarla ama şimdii neler neleer yapılıyoor bakalıım :))



 Çok sevimli değil mi buu ya :))

                                                                                                               Çocuk odasına dediniz siz ama ben odama istiyoruumm







Bunlarr çook hooş ya vallahii bir arada çok hoş duruyorlar değil mii :))

Bunlar için kasnakları alıyoruz istersek arasına şekilli kumaş koyup isterseniz de özalitçiden çıkardığımız desenli kağıtları koyabiliriz bu kadar basit ve şıık :)








Bu kitaplar çok tatlı hem de çok çok :) Yapacağım hemenn...


Yazılarımı zenginleştirmeye sonlarına sevdiğim sözleri eklemekle başladım umarım siz de sevmişsinizdir :) 

"Hayatta daima gerçekleri savun! Taktir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun" Che Guevara"




Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar