Bahar Kombin Önerileri


Bugün ki yazım baharda ne giysem olayıı :D Ben genel olarak üşüyen biri olduğumu söyleyebilirim onun için bol kazak tercih edenlerdenim ya da tshirt üstüne kalın uzun hırkayla dolananlardanım, size de seçtiklerimi fikir olması adına göstermek istedim :)


Turuncumsu pantalon hazalıma gelsin :) böyle kazaklar dolanımda baya yer tutuyor tam da bu yağmurlu havalar için bence bu kombin.

Dediğim gibi bol kazak altına etekleri de ben çok yakıştırıyorum hava biraz daha açarsa inş bu tercihlere kayabiliriz :)


Bu ise tam bir Aslıhan stili kazak, kot, çanta çık dışarı :))


Havalar sıcak güneş tepede Aslıhann ben pişiyorum ne kazağı kızım diyorsanız buyrun :)
Gömlek, sigara pantalon ,stiletto ayakkabı, trençkot mi kem mel :)


Yine böyle bir mantıkla çok şıksınız :) Ben biraz "resmi tarz" olayını seviyorum :)


Beyaz pantalonları da zayıflara yakıştıranlardanım :))
Bu hırkadan edinmeliyim anneeeee!!!

Bunları da çok seviyorum değinmeden geçemeyeceğim :)

Şimdi kızlar haydii alışverişe hahah öptüm siziii..




Yorumlar

Popüler Yayınlar