Flormar Revolution Perfect Lipstick

Havalar bir öyle bir böyle şaşırtıyor insanı gerçekten :) Perşembe soğuktu cuma sıcak bakalım bugün ne olacak :) 
Neyse efenim bugün ki sebebi ziyaretim kullandığım bir ürünün incelemesini yapmak ,hadi bakalım sevmiş miyim yook almayın mı demişim :)



Flormar Revolution Perfect Lipstick dış görünümü böyle.



Ben bu ruju alalı baya oldu ama kullanmıyordum dedim neden alıp kenara attım oysa ki rengini de çok beğendim :) Çıkardım kutudan kullanmaya başladım



No: R16 görüldüğü üzere kırmızıya kaçan bir bordo rengi var. Rujun kalıcılığı konusunda çok bir şey beklemeyin orta derecede :) 
Mat bir ruj olduğu için mutlaka lipbalm sürülerek dudakları nemlendirmek gerekiyor rujun vadettiği gibi rujun dudaklarınızı nemlendirdiği yok kızlar :) Hafif sabunumsu bir kokusu var bana hoş geldi :)


Rujuuu alın kullanın derim fiyatı da çok uygundu ben beğendim :)
Ben rujlar hakkında yorumlara bakarken sırf dudaktaki duruşundan çok yüzle uyumuna göre bakıyorum onun için böyle şapşirik fotoğrafımı da koydum :)
Umarım beğenmişsinizdir..

"İlk adımı inançla atın! Tüm merdivenleri görmek zorunda değilsiniz, yeter ki siz ilk adımı atın." Martin Luther King

Yorumlar

Popüler Yayınlar