Cıvıl Cıvııl

Bu aralar o kadar yoğunum ki hiçbir şeye vakit ayıramıyorum yorgunluktan :( TÜBİTAK projesi sağolsun bütüün günlerimi enerjimi alıyor. Bugün de üzerimde biraz haftanın sonu yaklaştığımızdan biraz da moral bozukluğundan biraz yorgunluk var ne yazacağımı önceden planlamadığım için ne yazmalı diye dolanıyorken dedim yaz geliyor her ne kadar şu an yağmur bastırmış olsa da :) şöyle cıvıl cıvıl neler olur dedim ve sizler için derlediiim :))


Ah bu buttonlarr çocukluk oyuncaklarımız :)) Geri dönmeye ne dersiniz çocukluğa yolculuk yapın ve kolyeler yüzüklerinizi silikon tabancalarınızla hazırlayın..



Ben bayılıyorum bu fiyonklara toka olarak kullananlardanım ben tel tokayı geçir tak hem kolay hem şık. 


Bu neonlar geldi gitmiyor :D siz de alıyosunuz ayakkabıyı sprey boyayı pıstt pıstt ve yeni ayakkabılarınız oluyor :)


Yok ben topuklu giyemem diyorsanız sizi de unutmam üzülmeyin :) Alın kumaş boya kalemleri başlayın boyamaya çook eğleniceksiniz :) Keçeliyle falan yapsak nolur bilmiyorum valla...



Kolyeleri de unutmayalım o bluzlerin unutulmaz dostuu :) kumaşları uzun uzun kesin ve arasına boncuk ya da ne isterseniz tüy nazar boncuğu falan geçirin uçlarını bağlayıp klipsleyin ta ta ta taaa :))

"En derin yaralarla başlar, en derin gülücükler... En yüksek uçurumdan düşerken öğrenirsin uçmayı...En derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı" - Nietzsche

Yorumlar

Popüler Yayınlar