Çanta Alıyım Ama Nasıl Mı Dedin?

Bahardan başlayıp yaza doğru çantalardan gidelim bugün :) Yine en bi sevdiklerim sizin içiiin...




Bu senenin rengi bence istisnasız bordoydu. Rujlar, pantalonlar, çantalar..
Baharda da devam ediyoruz büyük çantalarla :)


Siyah sade çantasız olmaz diyorum gidin alın hemeen :)


Bu küçük çantalardan ben de almalıyım küçük siyah bir de lacivert hayat kurtarır :)









Bu çantaya da bayıldım tatlım biraz kışlık gibi ama yağmurlu havalar kaldırır :)
                                                                             Bu çantaları her yanda görüyorum ama yanlış kombinlerle :) bence güzel kombinlenirse süper çantalar :)


Yaza doğru gidiyoruz dedik bu çantalara değinmeden olmaz renk renk olan bu çantalar da çok popiler bi tane alınası :)


En minnak en sona :) Ayakkabıya da çantaya da bayıldıım bulduğum yerde alabilirim :))

"Kendine gel, seni orada bekliyorum." Özdemir Asaf




Yorumlar

  1. 2, 3 ve 4 favorilerim oldu canim. Ayrica cizgili cantanin bir degisigi bende de var tam ilkbaharlik takmaya basladim bilee cok guzel secimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yarın çanta almaya çıkacağım araştırıyım dedim gerçekten üçüncüden bir tane alacağım :)) Teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar