GR Definitive Volume & Lenght Maskara İncelemesi

Evett bu hafta bir oje alışverişi yaptım kii sormayın amanın diyorum renk renk marka marka Gratis, Watsons,Rossman her yere girdim alışverişimde :)

O arada bir de yeni çıkan Golden Rose Definitive Volume & Lenght maskarayı gördüm indirimdeydi kaptım bir tane de ondan :)



Vaatleri şöyle ki: Kirpiklerinizi yapıştırmadan kökten uca kaplar, ekstra dolgun ve uzun kirpik görünümü verir diyor kendileri. Acaba öyle mi?

Ben bir haftadır kullayorum hemen yorum yapmak istemedim denedim öyle bir şeyler söyleyeyim dedim.İlk sürdüğümden itibaren gerçekten uzun bir kirpiklere sahi oldum, olamaz benim mi bu kirpikler dedim gerçekten :D
Dolgun? Evet dolgun gösteriyor burda da başarılı .
Ama şu yapıştırmama olayı olmamış ya benim kirpiklerimde biraz yapışma oldu yalan diyemiycem ama yeni olduğundan kaynaklı da birazcık :)
Onun dışında tasarımı zaten "al beni" dedi. Renk en bi sevdiğiim <3 Bu hafta kirpiklerimi çok sevdim ben yani :)
Benim yorumlarım böyle siz denediniz mi yorumlarınız nelerdir bana yazın :) İyi haftasonlarııı :*


Yorumlar

Popüler Yayınlar