Kelimeler yalan söyler ama bedeniniz asla!

Günaydııın herkese bugün ki yazım biraz erken oldu şaştım kaldım ben de :) Dün TÜBİTAK projem için okulda labım vardı sonrasında da okulda İKÜ pop konseri vardı bir eğlence bir eğlence sormayın :D Neyse efendim geçelim yazıya..



Bu yazıda almak için öldüğüm duyduğum anda istiyoruum o kitabı diye D&R'a koştuğum Joe Navarro'nun Beden Dili adlı kitabı..
Ben kişisel gelişim türünde okumayı sevenlerdenim onun için bu kitaba bayıldım tam da istediğim gibi bir kitaptı. Diğer beden dili kitaplarıma kıyaslarsam bir tık daha iyi olduğu için şimdilik benim için en iisi :) Yazarı eski bir FBI ajanı olduğu için bu kitabı okumak istedim;yazarın gözlem ve çözümleme tekniklerini merak ettim.

Kitap yazarın başından geçen olaylarla süslenmiş, fotoğraflar sayesinde anlaşılabilir kılınmış ve her vücut hareketine değinilmiş.Ayrıntı fazla yani :) Bence herkes okumalı, öğrenmeli diyorum.
"Kelimeler yalan söyler ama bedeniniz asla!" bunu unutmayın çok çok öptüm :*

Yorumlar

Popüler Yayınlar