İz Bırakmak..

Hepimizin tek isteği değil mi bu? Bu dünyaya bir iz bırakmalıyım...Kimimiz davranışlarıyla, kimimiz bir icadıyla, kimimiz bir fikirle daha birçok şekilde istemiyor muyuz bunu, bunun için çalışmıyor muyuz? 
İşte o çalışıp çabalayan ve izlerini somut olarak ortaya koyanlar :)



Bunu kim bulduysa ben de istiyorum metrobüslük bu icat :D


Bunların kalp şekillileri de var aklınızda bulunsun ;)


Bence bunu kesin bir türk buldu :D


Evde o pizzayı kim kesicek denilince sen kes kavgası çıkmayacak hhah

Parmak doğramaya son!!

Valla o yumurtayı zaten sevmiyorum bir de kesmek işkence ii olmuş bu :)
Pek olmaz bence bu ama düşüncesi güzel :))

İz bırakmak dedik bu dolap almış başını gidiyor :)


Ayakkabıları tıkıştırmayın artık biliyorum çok yer tutuyorlar :) Gidin bundan alın :))


Harika yapılar diye bir post yapmalıyım aslında pikniğe ne dersiniz cicim :) Curly'e selam olsun burdan da çok öptüm umarım siz de hayallerinizi gerçekleştirirsiniz...

"Geleceği satın alabilecek tek şey bugündür." -Samuel Johnson

Yorumlar

Popüler Yayınlar