Yeni Yıl Hediyesi

Yeni yılın mutlulukla, huzurlu, sağlıklı ve sevdiklerinizle başarı ve bol kazanç dolu geçmesini dilerim.



Ben bu sene kuzenim için bu hediyeyi hazırladım sizlerle de paylaşmak istiyorum..
Mukavvaları küçük dikdörtgen parçalar keserek yıldız şeklimi oluşturdum ve beyazla kapladım. Arka planı da kartonla kapamak için yıldız kestim.





İçerisi için küçük evler yapıp boyadım ve beyaz karları da tipeks ile yaptım. Boyamayı keçeli 
kalemle yaptıktan sonra parlaması için şeffaf ojeyle üzerinden geçtim.
Yıldız şeklinde dikdörtgenlerimi birleştirdikten sonra kar yığınları için beyaz karton kesip üzerine delgeçle deldiğim kartonları yapıştırdım ve tutkalla da kar tanesi havasını boyutlandırdım.


Evlerimin arkasına mukavva koydum ki dik durdun diye. Öncelikle kar yığınlarımı sonra da evlerimi silikon tabancasıyla sabitledim.(yukarıdaki fotoda mukavvasız halleri)

Arka planımı da açık mavi yaptım ve boncuk yapıştırdım. Kenarlara da inciyle geçtim.

Bitmiş olan yıldızımın üzerine pamuktan kar yapıp yaprak yapıştırdım.
Bir tele de yılbaşı ağacı süsleri şeklinde boyadığım kağıtları yapıştırıp ekledim.
Kurabiye adamımı ve şekerlerimi boyayıp ekledim. Mutlu yıllar yazımı son dokunuşla ekleyip üzerine yılbaşı şapkası kondurdum.
İyi Yıllar..



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar