Sephora Waterproof Eye Makeup Remover

Canım temizleyicim, test etme amaçlı aldım küçük boyunu. Ve severek kullandım uzun bir süre de gitti.

Bütün makyajımı rahatlıkla temizleyince koşup büyük boyunu yedeklemiştim.

Çift faz olarak gözüküyor hafif bir çalkalamadan sonra kullanılıyor az miktar ürünle yüksek miktar verim alınıyor. 
Kapağının fotoğrafı bu şekilde kapağının küçüklüğünden dolayı ürün kaybı yaşanmadığı gibi makyaj temizleme çubuklarına da kolaylıkla alınabiliyor.

Suya dayanıklı makyajı kolaylıkla temizledi ve hassas ciltli olan bende tahriş yaratmadı yani ben çok çok beğendim...
Tek olumsuz yanı yağlı bir yapısı olduğu için temizleme sonrası hafif yağlı bir his bırakıyor. 
Kullandıktan sonra yüzümü ya tonikliyorum ya da temizleme jeliyle yıkıyorum :)

"Şüphesiz güçlükle beraber bir kolaylık vardır" - İnşirah Suresi





Yorumlar

  1. Temizleme sonrası bıraktığı o yağlı hissi hiç sevmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız ama waterproof maskaralarımı şimdiye kadar çıkartan en iyisi bu :)

      Sil
  2. Blogunuz cok güzel. Takibe aldım bende beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bu küçük boyu ne kadar süre gitti acaba? Ben de araştırıyordum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 ay diye hatırlıyorum,her gün kullandım :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar