Teşekkürler..

Herkese yeniden merhabaa :) 
Bugün ki yazı adından da anlaşılacağı üzere bir teşekkür yazısı..

2016'nın mükemmel geçeceğine inanarak yeni yılıma başladım ve mutluluk silsileleri benimle :) "Pozitif düşün, pozitif olsun" buna çok inanan birisiyim :)

Çok uzatmadan konuya girersem, youtube'un bana önerdiği bir videosuyla izlemeye başladığım ve çok samimi bulduğum "Pelin Dindar" ın bir çekilişine katıldım ve yeni bir vlogger bulmanın ötesinde bonus olarak bu fotoğraftaki "Balm Jovi" paletini kazandım, bunun için kendisine çok teşekkür ediyorum ve videolara devam diyorum :)




Bunun ötesinde söylemek istediğim şu ki o çekilişten sonra yeni yılın yeni başlangıçlar ve bol şansla geleceğini düşünerek "Haydi Aslıhan" gazıyla çok uzun zamandır yapmak istediğim bir hayali gerçekleştirdim. 


Hediyelerin aceleye gelmemesi ve kişiye özel olma konusunda çok hassas biri olarak yaptığım hediyelerin ışığında bu sayfayı açtım ve bundan sonra herkes için "en özel" hediyeleri yapıyor olacağım.. 

Yakında sayfa hakkında ayrıntılı bir yazı da yazacağım ve her gün yaptıklarımı paylaşmaya çalışıyorum destekleri için aileme ve arkadaşlarımın "Geç bile kaldın Aslıhan" cesaretlendirmeleriyle başladığım bu yolda desteklerinizi beklerken, bu sayfanın kurulmasında beni dolaylı yoldan cesaretlendiren Pelin'e de teşekkür ediyorum.. 
Mutlu Kalın... 


Yorumlar

  1. 2016 şanslı bir yıl olacak desene senin için, ne güzel :) Güzel günlerde kullan dilerim canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) İnşallah herkes için öyle olur, mutluluk dolu olur :)

      Sil
  2. Yaa çok sevindim ^o^ Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  3. güzel günler de kullan canım benim :) ahh bide şans bana bi denk gelse fena olmazdı hani :))

    Link adı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) Sen hep en güzelini iste elbet bir gün olacaktır istediğin buna çok inanıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar