H&M Oje: Stucco

 Herkese tekrar merhabaaa :)
Nasılsınız iyisiniz inşallah ben harika bir enerjiyle yine karşınızdayım. Hayatımın ojesini bulmuş mutluluğunda, sevincinde yazıyı yazıyorum. Buyrun...

H&M ojelerin methini duymayan kalmamıştır heralde, ben de o kadar para bir ojeye verilir mi diyenlerdendim taaakiiii geçen güne kadarr..



İçimdeki meraka yenik düşüp-ki iyi ki düşmüşüm- şu ojelere bir de ben bakayım dedim e rengi de güzel olunca kaptım bir tane. Fiyat fiyat dedim yanlış hatırlamıyorsam 12TL fiyatı vardı.
Fırça yapısı son zamanlarda sıkça karşılaştığımız geniş fırçalardan.
Rengi Gri adıyla aynı çimento rengi bir şey :D 

Yapısıı ahh o yapısı yok mu sürümü bir harika, tek kat kapatıcılığı mükemmele yakın ba yıl dım anlayacağınız. Kalıcılığı benim gibi sürekli eldiven takan ve eli suyun içinde olan birisi için zor derdim ama bu oje bana 3gün katlandı top coat olmadan gerçekten şu an favorim. Renk skalası çok geniş olan bu ojelere dadandım diyorum yenileri gelsinn koşun H&M'eeeee...

"Başedemediğin şeylere tepeden bakmayı dene.Göreceksin, küçücük kalacak dünya bile." - Sheydosh

Yorumlar

  1. sanki mavi gibi duruyor rengi görmüştüm bunu H&M nin bu yeni ojeleri gerçekten de başarılı çıktılar..

    YanıtlaSil
  2. Bu sene çok moda olan mermer görüntüsü gibi geldi bana gerçekten başarılı çıktılar :)

    YanıtlaSil
  3. rengi çok güzel bu tam benlik bende mavi tonlarını çok seviyorum, deli gibi mavi ve yeşil tonları alıyorum :)

    Link adı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu farklı rengi de çok seveceksin ve yapısından da çok memnun kalacaksın eminim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar