MAYBELLINE The Falsies Black Drama Mascara


Mutlu günlerrr..
Bugün uzun zamandır kullandığım artık fikir sahibi olduğum maskaramdan bahsedeceğim..
(Bakınız yine aşık olduğum ojelerim parmağımda şişştt :D Okumadıysanız yazısı tam da BURADA..)
Maskaraya dönersek.. Tombiş bir yapısı var kutusunun içerisindeki fırça ince ve hilal şekilli.

Diğer maskaralara oranla daha siyah diyebilirim evet ve önemli bir diğer unsur kuruma yapıp dökülme kesinlikle yapmıyor gün boyu ya da sürümde bulaşma da yapmadı.
Kirpiklerimi yapıştırmaması da ayrı güzel bir özelliği.

Fırça yapısından dolayı almakta çekinmiştim ama hacim ve dolgunluk sağlamasıyla kısa sürede gönlümü fethetti ve de zor değilmiş sürmek dedim hatta daha da kolay inanın o tombiş fırçalara göre, fırçası plastik yapılı olduğu için topaklanma söz konusu olmuyor.

Ve son olarak uzatma gibi bir vaatte bulunmuyor bence de bulunmamalı çünkü dolgunluk verse de upuzun kirpikler sağlamıyor size...



Yine de ben çok beğendim günlük kullanım için benden geçti :D

"Ahlakı güzel olanın seveni de çok olur"

Yorumlar

  1. bu maskara bloggerlar tarafından çok fazla övgü alıyor ben de deneyeceğim sanırım kendisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de övgüden dolayı almıştım gerçekten hakediyor :)

      Sil
  2. Uzun süredir arayıp adını unuttuğum maskarayi suan blog Blog gezerken sende buldum takipteyim seni :)

    www.hayattankarelerimiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman deneyimini bekliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar