Wella Saç Köpüğü



Kurtarıcım diye başlayabilirim söze galiba :)

Sonraki günde saçım birazcık insalcıl görünsün, birazcık özenilmiş gibi görünsün istiyosam hemen duştan sonra kullanıyorum. Sertlik derecesi bende ki 3. Duştan sonra saçımın hemen hemen kurumasına yakın uyguluyorum, çok ıslak olduğunda tutmuyor çünkü :( 
Hafif nemli saçımı öne eğerek öncelikle önlerine uyguluyorum, elimle iyice dağıtıp kendi haline bırakıyorum :) Dalgalı saçıma birazcık özen katıyor mutluyum şimdilik onunla. Sertliğine gelirsek pek tutmuyor ya da sprey sıkmış gibi katı da olmuyor, günlük için şimdilik iyi :D

"İnsanların referansı, karakterleridir." - Ahmet Demir

Yorumlar

  1. Merhabalar,
    Blogunuz ve yazılarınız harika sizi takibe aldım bende beklerim.
    http://www.hayatimakyajla.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım, blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar