Arabesk Playlistimiz Sizlerle

Asya'mdan yeni biiir playlist :) Ben pek arabesk dinlemem hatta doğruyu söylemek gerekirse hiç dinlemem ama Jüjü'mle Asya'm bu ara bir arabesktir gidiyor :) İş öyle olunca playlistte böyle oldu buyrun...





1.       Ferdi Tayfur - Sevdalılar Beni Anlar ( ki bence ali atay coverı çok daha güzel)
2.       Ferdi Tayfur-Ben de Özledim (Leyla ile mecnun izleyenler bilirler )
3.       Ferdi Tayfur- Çiçekler Açsın
4.       Ferdi Tayfur- Huzurum kalmadı
5.       Orhan Gencebay - Dilenci
6.       Orhan Gencebay – Dil yarası
7.       Orhan Gencebay – Hatasız kul olmaz
8.       Orhan Gencebay- dokunma
9.       Orhan Gencebay-  batsın  bu dünya
10.   Müslüm Gürses-Sensiz olmaz 
11.   Müslüm Gürses – Nilüfer (jüjü best of)
12.   Müslüm Gürses – Affet
13.   Müslüm Gürses- Hangimiz sevmedik (Asya best of)
14.   Müslüm Gürses – Tutamıyorum zamanı

"Bazı sırları maziye gömebilmek, ağır bedeller ödetir." - Akilah Azra Kohen (Fi)

Yorumlar

  1. 41. üyenizim, yani 41 kere maşşallah demek istiyorum blogunuz için. bana da muhakkak beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkürler :) Mutlaka ziyaret edeceğim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar