"Benimle Evlenir Misin?"

Bu hafta yazılarım hakkında düşünürken evlilik teması aklıma geldi ve bu konuda biraccık bilgilisin Aslıhancım hadi yaz bakalım dedim :)
Sonrasında böyle bir yazı çıktı ortaya, iyi seyirlerr...

Yüzük değince aklıma gelen tek marka Tiffany&Co'dur ancak bu yazımda eski tarz yüzüklerden bahsedeceğim hadi başlayalım :D



Altın rengini pek sevdiğimi söyleyemem ama bu yuvarlak kesimli yüzüğün pırlantalı altınını baya beğendim. 

Farklı renklerin yanında farklı kesimli taşlar da tercih edilen alternatiflerden..
Prenses kesim yüzük kesinlikle bir mikemmell  rengiyle tasarımıyla benden yüksek puan aldı :)

Tek taşını çevreleyen küçük taşlarıyla, oldukça vintage bir yüzük modeli...
Bu yüzük eski taz kategorisinin önlerinde geliyor ama bence evlenme teklifi için pek uygun değil yine de bayıldığım gerçeğini değiştiremem :D

Metal kısmında fazla işleme olan modeller...

Bu yüzük tam da aile miraslığı bişi diyorum saygıyla eğiliyorum önünde :D

Taşı ayrıca eklenmemiş gibi duran bütün modeller...

Oval kesimli yüzükler pek ilgili çekmese de likeladıım :) 


Damla kesim bu yüzükle yazıyı sonlandırıyorum :) Gözümüz gönlümüz açılsın amaçlı yazı oldu galiba bu hahah hepinize güzel bir hafta dileriiim :)

"Çok sevmekten zarar gelmez de yanlış insanı sevmekten çok zarar gelir" - Arda Erel

Yorumlar

  1. Merhaba canım Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  2. Aa o dikdörtgenlere prenses kesim mi deniyormuş? =) benim cahilliğime bakar mısın: dikdörtgen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ben de ilk öğrendiğimde öyle tepki vermiştim :D kare falan da diyorlar hatta olsun bilmemek değil öğrenmemek ayıp ;) :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar