Puflar




Malzemeler 

2 paket krem şanti
1 su bar. süt
3 su bar. hindistan cevizi
2 paket yulaflı bisküvi 
Üzerini süslemek için pasta süsü şekerleri



Yapılışı

Krem şantinizi hazırladıktan sonra içine hindistan cevizlerinizi dökünüz ve iyice karıştırdıktan sonra buzdolabına koyunuz yaklaşık 1,5-2 saat buzdolabında bekletiniz. 
Bisküvilerinizin üzerine istersenin krem şanti sıkacağıyla isterseniz kaşıkla koyun ya da elinizle top yapıp koyunuz. Üzerini de süsledikten sonra servis ediniz.
Afiyet olsun.
Bu tariften yaklaşık olarak 20 adet çıkardım ben.Sizin yaptığınız boyuta göre değişebilir. Ayrıca içine koyacağınız hindistan cevizi miktarıyla hamurunuzun sıkı olması doğru orantılı olacağı için miktarı ona göre ayarlayınız. Az koyduğunuz taktirde yapış yapış olacağından şekil veremeyebilirsiniz.

"Özleyenler bilir; uyku bir gereksinim değil, sığınma talebidir geceye..." - Nazan Bekiroğlu

Yorumlar

  1. lezzetli görünüyor :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ama çok şekermiş bunlar. denemek isterim.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, denemenizi tavsiye ederim gerçekten değişik ve kolay bir tarif :)

    YanıtlaSil
  4. blogunuzu yeni kesfettim, çok kolay bir tarife benziyor, bir puf delisi olarak mutlaka deneyecegim, tesekkurler sevgili Asli, takipteyim. bana da beklerim.
    Sulti's
    http://asulti2000.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, pufları seviyorsanız mutlaka denemelisiniz :) Ben de blogunuzun takibindeyim bekliyorum yorumlarınızı :)

      Sil
  5. Çok şeker olmuşlarr :)
    Bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar