Ben Yaptım Kupalar



Canım Jüjü'm bana uzun zamandan beri istediğim şeylerden biri olaran bu seti doğum günümde almıış :) 
En kısa zamanda ben de böyle şeker şeker kupalar yapıp onlara hediye edicemm.
Shhh! aramızda sıır ;)



Gelelim bunlara nedir Aslıhan bu napıyon boya kitapları bitti kupalar mı kaldı?
Evet canım boyama kitabı yaşını geçince buna sardım :D



Böyle bol çeşitli çok şekilli ya da güzel yazılı şekil şukul yapıyonuz istediğiniz seramik bardağa, tabağa ne bulursanız çiziyonuz.



Her paketin içinden 2 renk kalem çıkıyor. Çizimden sonra 15dk bekletiyorsunuz.


  Burdaki balerine bayıldım.



Evdeki fırınınıza 25dk atıyorsunuz sabitlenmesi için. Sonrada kullanıyosunuuuz :)



İnternetten çıkardığınız şekild yapabilirsiniz isterseniz yuvarlak noktalar, sevgilinizin dostunuzun adını yazbilirsiniz daha nice nice şeyler yapabilirsiniz.

Koşun alın başlayııın :)
"Ben yaptım kupalar" Paşabahçeden..











"En çok 3 şey yorar insanı; Affetmek, içi yanarken susmak ve olmayacağını bildiği halde hayal kurmak." - C. Palahniuk

Yorumlar

  1. Selam :) Ben instagramdan @kizsal_seyler33
    #blogumakatıl etiketinden geliyorum :) bloğunu takibe aldım sık sık görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni takipteyim zaten, aynı şekilde bol bol görüşmek dileğiyle :)

      Sil
  2. Merhaba, ben de sizi buldum bakalım. Bu kupa boyama fikri harika olmuş ama ne yazık ki cin ali dışında çizebileceğim bir figür yok. Ben de sizi blogumda görmekten mutluluk duyarım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha internetten yazdırıp kalıpları boyayabilirsin :D Tabikii takipteyim :)

      Sil
  3. Aslihan harika olmus gercekten bayildiiiim kesinlikle denenmesi gereken bi calisma bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de deneyemedim daha ama sabırsızlanıyorum vallahi bi zaman bulsam hemen yapıcam :) Denemelisin bence eminim daha iyi fikirler çıkıcak senden de :))

      Sil
  4. Süper bir hediye seçeneği .Paylaşım için tskler.Takipteyim beklerim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar