Yenileyelim Güzelleşelim


Bilmediğim bi nedenden çok seviyorum bu sepeti ve atmaya kıyamadım şu dökük halini bile ve yenileme çabalarına girdim hemen...
Şu an bence harika gözüküyor :)



Bizim evde tadilat tamirat el işi aktiviteleri eksik olmadığından balkonumdaki dolapta bir bant buldum aliminyum bant galiba bu baya korunaklı bişey ve sert çok sevdim bundan hemen köşelerine ve alt tabana yapıştırdım. 


Üzerini de bir kırtasiyeden aldığım kap kağıdıyla kapladım ve böyle şeker bir sepet çıktı ortaya :)
Şimdilik kırtasiye malzemelerini doldurdum içine ve her yüzüne sevdiğim sözleri yazıp yıldızla yapıştırdım istediğiniz gibi siz de süsleyebilirsiniz.
 Umarım beğenmişinizdir.



Yorumlar

  1. sepetler genelde ortalığı toparlamada acil çözüm oluyor :)
    yaptığınız sepet de çok şirin olmuş,güzel günlerde kullanmanız dileğimle
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kesinlikle odaların olmazsa olmazları :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar