Sebzeli Noodle Yapımı


Geçen akşam yemeğine tezgahta 1 haftadır bana bakıp "çürüdüm burda hadi yap artık şu yemeği" diyen noodlemı yapmak istedim...


Malzemeler


  • 1/2  paket noodle
  • 1 adet orta boy havuç
  • 1 adet kırmızı biber
  • 1 adet yeşil biber 
  • 1 adet orta boy kuru soğan
  • 1 adet kabak
  • 2-3 tane mantar
  • 4 yemek kaşığı soya sosu




  • Hazırlanışı
    Öncelikle soğanları blenderdan geçirdim ve sebzelerimi güzelce yıkayıp uzun uzun doğradım tavaya 2 kaşık kadar sıvıyağ koyup sırasıyla soğanlarımı kavurup havuçlarımı biberlerimi kabak ve mantarlarımı kavurdum.
    Noodle paketimi sonunda açarak yarısını kaynamış suya atıp yaklaşık 4 dk haşladım. Ve tavadaki sebzelerle noodlerımı buluşturup biraz özleşmesi için pişirdim.  Tabağa koyup direkt yemeğe daldığım için son halini çekemedim internetten mükemmel bir fotoğraf buldum artık bi dahakine çekmeyi unutmam.
    Afiyet Olsuun :)

    Yorumlar

    Popüler Yayınlar