SömestrFest Dönüşü


Cumartesi gecesi yazımı şu an yazabildiğim için öncelikle özür dilerim ama belirttiğim gibi anneannemdeydim ve bilgisayara girme imkanım olmadığından bugüne sarktı bu yazı :)



                                                     Cmt sabahı tam bir kavimler göçü yapıyormuşçasına eşyalarımı hazırladım ve canım kuzişime gittim (santral kampüsü onlara yakın olduğundan onlarda kalma şeklinde ayarlandı plan tamamen) mis gibi domates çorbası yaptı bana kuzenim bu ayrıntıyı da atlamayalım mükemmel yemek yapar kendileri :)
Plandaki gibi saat 2 de kapıya dikilenlerden olmadık istediğimiz grup için gittik.
Açıkçası Control+Z grubu hakkında hiçbir bilgimiz olmadığı ve o kadar saat ayakta dikilmemek için hiç çıkmaya yeltenmedik evden.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Büyükevablukada'yı da bir iki kere şarkısını dinlemişliğim vardı oradan biliyordum yani biz tamamen Gripin ve Duman'a odaklıydık :))


Saat 6 gibi vardık festival alanına mı desem havasız çadıra mı desem bilemedim şu an. Gerçekten bilette de yazdığı gibi her hava koşulunda yapılacaktıra uygun bir şekilde her yanı kapatılmış bir alan hazırlanmıştı ama havalandırma tamamen unutulmuştu.                                                                                                  "Sigara içilmez" tabelalarının altında sigarasını yakanlar mı dersiniz "Duman konserine geldiniz duman istenmiyorsunuz" gibi berbat espriler patlatanlar mı dersin her türlüsü vardı konserde yaşlı bir teyze ve yaklaşık 5-6 yaşlarında çocuklara da rastladım. Yaş sınırlaması bence kesinlikle olmalıydı diyorum ve bu söylemimi konser sonlarına doğru çıkan liselilerin kavgasıyla destekliyorum.
                                                                                                                                                                                                                                               Değinmediği başka konu kalmadı mııı?? Bir de şarkılardan bahsedeyim. Açıkçası Gripin'in sahnesi Dumandan daha iyi ve coşkuluydu diyebilirim konser sonuna doğru artan kalabalığın ve havasızlığın etkisi de olabilir bu düşüncemi oluşturan.

 Sonuç olarak eleştirmek gerekirse sağnak bekleniyordu tamam ama olmadı bi yanları açaydınız insanlar ölmeyeydi içerde; yaş sınırı olsaydı da saçma konuşmalar, davranışlar, tartışmalar yaşanmasaydı; bir de iki sahne arası yarım saat 45dk gibi bir ara olmasaydı(yaz konserlerinde çimlerde sohbet muhabbetle geçiyor o zaman ama kışın sadece ayakta bekleyerek geçmedi o zaman) eleştirilerin de bulunabilirim.


"Aslıhannn ne eleştirdin bee hiç mi eğlenmedin ya" diyebilirsiniz bende "Gerçekten eğlendim kuzenlerim ve arkadaşlarımla iyi bir motivasyon arası oldu, çok çok zıpladık bağıra bağıra şarkılara eşlik ettik" diyebilirim.
Güzel geçen konser ardı babiş taksiyle kuzenlere döndük ve açlar gibi hemen pizzalarımızı yedik bol sohbet muhabbetle uyuyakaldık.Günü tamamladııık.

Çok çok öptüm :*

Yorumlar

Popüler Yayınlar